לקוח יקר, ברוכים הבאים

חברת מרשל נוסדה בשנת 1996 כאשר סטנדרטים גבוהים של מקצועיות והקפדה על שירות מעולה, הם הקו המנחה שלנו כחברה. אין פלא שחברת מרשל ניצבת בצמרת עולם תוספי התזונה ומזון הבריאות בישראל.
חברת מרשל עוסקת ביבוא, ייצור, שיווק והפצה של ויטמינים, מינרלים, צמחים, תוספי תזונה לספורטאים וחטיפי חלבון נטולי גלוטן וטבעוניים.

מוצרי החברה משווקים לבתי הטבע ולרשתות הטבע וכן לרשתות הפארם ולבתי מרקחת מובחרים, בפריסה רחבה מדן ועד אילת.

מגוון תוספי התזונה שחברת מרש מציעה, הינו מהגדולים בארץ, כ- 300 מוצרים, המחולקים ל-4 מותגים:

נוטריקר:  ליין המוצרים הגדול והרחב של החברה, מותג הבית שלנו ומושא גאוותנו. מאופיין בחומרי גלם הנחשבים פורצי דרך ומגובי מחקר, חומרים בעלי ספיגה משופרת וטכנולוגיות ייצור מתקדמות. ליין רחב במציע פתרונות כמעט לכל צורך ודרישה.

GS Sport: מן המותגים הותיקים בשוק תוספי התזונה המקצועיים המיועדים לספורטאים. מוצרי המותג כולם מיוצרים לפי אמות מידה מוקפדות ביותר, תוך עמידה בתקני ייצור וניהול איכות מחמירים,

מנטה קליניק: בבסיס כל פורמולה עומד ידע מקצועי רב שנים, מושקע מאמץ מחשבתי רב ומושם דגש על תהליכי ייצור מקוריים, מורכבים וממושכים, להבטחת מקסימום ספיגה ופעילות. והתוצאות? בהתאם!
לכל מוצרי מנטה קליניק כשרות בד"צ העדה החרדית.

PureFit חטיפים המכילים  חלבון  צמחי- 18  גרם  חלבון  לחטיף החטיפים מגיעים  ב- 6  טעמים נפלאים : 
כל  החטיפים  הינם * ללא  גלוטן,ללא  הנדסה  גנטית,  ללא  ממתיקים  מלאכותיים , מתאימים  לטבעונים , תוצרת  ארה"ב , כשר  פרווה. 

הרף הגבוה שהצבנו לעצמנו מחייב אותנו בביצוע בדיקות מעבדה אקראיות במעבדות בלתי תלויות, על מנת להבטיח כי המוצרים המשווקים על ידינו עומדים בתקני האיכות עליהם אנו מחוייבים.
לרשות קהל לקוחותינו עומד קו שירות והדרכה, המספק מידע מקצועי ומעודכן ע"י צוות ונטורופתים מוסמכים ורוקח.

החברה נעזרת ברופאים מובילים ואנשי מקצוע כיועצים חיצוניים.

הירשמו עוד היום לאתר כלקוחות והבטיחו את זכאותכם להנחה ולהינות ממבצעים ייחודיים ללקחות החברה הרשומים.

שוק תוספי התזונה, הכולל את חברת מרשל על כל מותגיה נמצא לאחרונה תחת עינו הפקוחה לרווחה של "האח הגדול". הרגולציה במדינת ישראל הגבירה את פעילותה והניחה ביתר שאת את ידה הכבדה על הענף כולו. כולנו נדרשים כיום להקפיד בקלה כחמורה, בעיקר באותו איסור, אשר על פיו: "לא ייחס אדם בדרך פרסומת כלשהי, סגולת ריפוי למצרך מזון, בין אם הוא מכיל ויטמינים או מינרלים ובין שאינו מכיל ויטמינים או מינרלים, ולא יפרסם כי צריכתו ע"י אדם, עשויה לרפא מחלה כלשהי או למנעה".

לפיכך האתר מכיל מידע טכני עבור כל מוצר ומוצר ומידע מקצועי וכללי רב, אשר תוכלו להיעזר בו ולמצוא בו תועלת רבה

כל מוצרי מרשל, על מותגיה השונים, אינם תרופות אלא תוספי תזונה המאושרים ע"י משרד הבריאות ליבוא או לייצור. למען הגילוי הנאות מובהר בזאת ,כי האישור שניתן הוא לבטיחות השימוש ברכיבי המוצר בלבד, וכי אין מדובר באישור או באסמכתא, הנוגעים למטרות השימוש במוצר, או להתוויה רפואית כלשהי, במידה שקיימת. כל הנאמר במסגרת האתר לא נבדק וממילא לא אושר ע"י משרד הבריאות. חברת מרשל מבקשת להדגיש באופן חד משמעי, שבמידע המופיע באתר אין משום התוויה רפואית או המלצה לטיפול וכי בכל בעיה רפואית יש להיוועץ ברופא. החלטה על רכישת מוצר, כמו גם החלטה על שימוש בו ו/או הסקת מסקנות כלשהן, הנוגעות למטרת השימוש בו, הינה על אחריות הצרכן. מומלץ בכל מקרה להיוועץ או להשתמש במקורות מידע אמינים ומהימנים ובאנשי מקצוע מוסמכים.

טל' שירות לקוחות:  (1-800-24-18-18) ואנו נדאג לליווי ושילוח מקצועי עד בית המטופל.

בריאות שלמה