הצהרת נגישות, חברת מרשל


הצהרת נגישות

עמוד זה הוקם במטרה ליידע אותך, לקוח מרשל  כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות של החברה

לשאלות, בירורים או הבהרות ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות  בטלפון 03-5584640 או

בפקס 03-5590027. או במייל , [email protected].

צוות שירות הלקוחות של החברה ושליחי חברת הלוגיסטיקה עוברים הדרכות  כיצד לספק שירות נגיש הן במענה הטלפוני והן בעת מסירת המשלוח עד בית הלקוח .

נגישות אתר הסחר האלקטרוני של מותגי מרשל

אתרי מרשל עושים שימוש בתוכנת נגישות אתרים –- Website Accessibility

אתר זה מופעל על ידי תוכנת הנגשה.  התוכנה מאפשרת לאתר להיצמד להנחיות לנגישות תכנים התוכנה כפופה לתנאי השימוש של היצרן. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף לתנאי השימוש באתר

כיצד עובדת ההנגשה באתר:

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף. לפירוט אודות הנגשת האתר ניתן ללחוץ על הקישור הנגשה באתר .

הבהרה

•           חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר בכדי שיהיה נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.

•           אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש אידיאלי באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

הנגשת המוקד הטלפוני ושירות לקוחות

במידה והינך נדרש לאמצעי תקשורת חלופי לטלפון, ניתן ליצור עימנו קשר גם באמצעות המייל -  [email protected]   או דרך וואטצאפ מס' :  050-6950020

בפנייתך אנא ציין מספר הזמנה, תאריך רכישה ובאיזה אופן תרצה שנציג השירות יחזור אליך.

בקשה להתאמות נגישות בעת ביצוע רכישה ו/או משלוח דרך אתר

במידה והנך נדרש להתאמות ו/או הסדרי נגישות בעת ביצוע הרכישה ו/או לצורך תיאום וקבלת המשלוח אנא ציין זאת במייל [email protected]  בצירוף מספר הזמנה ותאריך רכישה , או שליחת אישור הרכישה במייל.

הנגשת שירות השליחויות

•           חברת השליחויות מטעמנו מחויבת להתקשר טרם הגעת השליח . כל המשלוחים הינם לבית הלקוח במסירה אישית, עם הודעה טרם הגעת השליח.